F.A.Q.

Frequently Asked Questions

  1. Hoe duur is een kaartje voor de HBW?
    Als je lid bent van SHARE is een passe-partout €10 en als niet-SHARE lid is een passe-partout €12,50
  2. Waar vind ik mijn persoonlijke schema voor de Health Business Week?
    In je account op www.share-fa.com onder ‘My events’.
  3. Hoe schrijf ik me uit voor een activiteit?
    Je kunt je uitschrijven voor een activiteit door een mail te sturen naar secretaris@healthbusinessweek.nl. Vermeld hierin je naam en om welke activiteit(en) het gaat. Dit kan tot uiterlijk 48 uur van tevoren, maar doe dit bij voorkeur eerder zodat iemand anders in jouw plaats kan deelnemen aan de activiteit.
  4. Wat zijn de consequenties als ik me aanmeld voor een activiteit en niet op kom dagen?
    Wanneer je niet op een activiteit komt opdagen en je ook niet via de mail hebt afgemeld, zal je bij de rest van de activiteiten niet meer mogen deelnemen.
  5. Voor welke datum moet ik mijn CV hebben ingeleverd?
    Na het kopen van je kaartje lever je meteen je CV in, zodat je je in kan schrijven voor activiteiten.
  6. Wanneer krijg ik te horen of ik wel of niet mag deelnemen aan een activiteit met CV selectie?
    Een week van tevoren kunnen we laten weten wie er aan de activiteiten met CV selectie mogen meedoen. Ben je niet geselecteerd, kun je altijd deelnemen aan interessante workshops en masterclasses zonder CV selectie.
  7. Uiterlijke inschrijfdatum
    19 Januari!
  8. Ik heb een andere vraag dan hierboven beschreven, wat nu?
    Heb je aan andere vraag, dan kun je altijd een mail sturen naar secretaris@healthbusinessweek.nl en we zullen zo snel mogelijk antwoord geven.
  9. Is er een dresscode tijdens de HBW?
    Ja, tijdens de gehele Health Business Week is de dresscode ‘Business Casual’.